Rólunk mondták
Mint kommunikációs szakemberek fontosnak tartjuk az objektivitást, a tapasztalaton alapuló reális vélemény formálást. Ha egy hiteles ismerősünk ajánl nekünk valami újat, akkor befogadóbbak vagyunk, könnyebben megelőlegezzük a bizalmat az ismeretlennek. Ráadásul azt gondoljuk, hogy ha nem mi állítunk magunkról dolgokat, hanem Partnereink mondják rólunk, akkor Önök is elfogadják ezeket, mint megállapításokat.
Legyen itt néhány Partnerünk személyes véleménye Ügynökségünkről, munka stílusunkról:
"Rég óta vagyok kapcsolatban a Livingstone reklámügynökséggel. Láttalak „felnőni” Benneteket. Na, nem multicéggé, annak nem is örültem volna. Hanem megbízható, tapasztalt, hiteles ügynökséggé. Láttam a kollégáitokat változni, határozottá válni és mindeközben még sem változni ami a barátságosságot, a jó kedvet és kitartást illeti. Sohasem éreztem formális hangulatot, sohasem volt nehézkes Veletek dolgozni. Mindig a segítőkészséggel és a nyitottsággal találkoztam és mindig azt éreztem, mi vagyunk a legfontosabb partneretek. Ez nagyon klassz érzés. Közben persze tudtam, hogy ezzel nem csak én vagyok így. Ez Nálatok természetes. Mindenki kiemelt ügyfél.
Mindez meglehet negédesen hangzik, mégis igaz….és én nagyon örülök, hogy Veletek dolgozhatom."
Salamon Brigitta
Sanoma Budapest Kereskedelmi Marketing
"A számomra egyik legkedvesebb ügynökség, akinek bemutatkozó anyagát tekintheti át most az olvasó, nincs benne a Kreativ Nagykönyben. De miért is? Sok cég létezik a piacon, akiről még nem hallott a kedves megrendelő, és talán nem is fog vele együtt dolgozni. Mert nem ajánlották, mert nem ismert a neve, mert nincs web oldala? Pályám kezdetén együtt dolgozhattam több ismert, magukat nagynak mondható ügynökséggel. Az a tapasztalatom, hogy nem a név és nem a nagyság számit ebben a szakmában.
A Livingstone-t már a második évben megismertem egy véletlenszerű referencia által. Egy kedves volt kolléga említette, ismer egy céget akik nem régen alakultak, de már számos referenciájuk van. jók, szeretnek keményen dolgozni. Azt hiszem, mindenkinek meg kell adni az esélyt arra, hogy bemutassa tudományát. Természetesen elengedhetetlen egy bemutatkozó prezentációnál pozitív benyomást kelteni, de minden az eladáson múlik.Ők eladták magukat nekünk, a megrendelőnek, és nekem a koordinátornak. Sorra adtunk a trade marketing területen adódó összes feladatot. Nagyon meghatódtam, mert nem számítottam arra, hogy szinte csapattársukként kezeltek. De éreztem végig.
Az első megbízások kisebb események voltak, amiket több segítséggel, szoros, tiszta kommunikációval tettünk eredményessé.
Azt gondolom, jó döntés volt a Linvingstone-t választani, és kívánom a többi megrendelőnek is, hogy próbálja megtalálni azt a kivitelezőt, akiben maximálisan megbízik, és minden területen elégedett a munkájával. Ehhez sok idő kell és kitartás mindkét oldalról. Nincs annál kényelmesebb, mint amikor a megrendelőt már pár szóból értik, és tudja, bízhat a csapat lelkesedésében. A Livingstone-nál ismerhettem a csapat minden tagját, kinyitották a belső kapuit előttem és helyet adtak a figyelmességüknek.
Sallai Ildikó
Trade marketing
Kraft Foods Kft.
"A felkérésnek örömmel téve eleget alábbiakban röviden összefoglalom a Livingstone ügynökséggel kapcsolatos tapasztalataimat. Előző cégemnél rendszeres kapcsolatban voltunk jellemzően design tervezés és bolti árubemutatók kapcsán.
Munkátokban különösképp értékeltem a rugalmasságot, a gyorsaságot és a segítőkészséget. Általában gyorsan sikerült a kiadott briefnek megfelelő anyagot közösen összeállítanunk, aminek eredménye sok ízléses hirdetés és sikeres promóció lett.
Így két év távlatában is szeretném megköszönni és továbbiakhoz sok sikert kívánni Nektek!"
Erdélyi Gabriella
Sales Development Manager
Győri Keksz
"Ha a Livingstone-ról kérdeznek mindig a megbízhatóság , a tartós jó kapcsolat , a kreativitás és a jó hangulat jut az eszembe .
Nincs megoldhatatlan feladat és betarthatatlan határidő , bár tegnapra ők sem képesek bármit megcsinálni."
Dr. Kiss Sándor
Marketing vezető
Valenat Pharma Kft.
"Az első személyes találkozó keretében egy kiadós beszélgetés közben megismerkedtem a cég addigi referenciamunkáival és ügyfeleivel. A beszélgetés után azonnal éreztem, hogy ez az, amit kerestünk, éppen Náluk találhatjuk meg azt, ami eddig hiányzott, és amire cégünknek szüksége van ahhoz, hogy jobb minőségben kommunikáljon. A személyes találkozót kitűnően kiegészítették az igényességet, letisztultságot, harmóniát sugárzó kellékek, kezdve a névjegytől a bemutatkozó anyagon át a weboldalig.
Ma már elmondhatjuk, hogy tekintélyes közös múlttal rendelkezünk, és a Livingstone-tól megkaptuk azt a valamit, ami addig hiányzott és azt, ami ma még mindig plusznak számít a kötelező dolgokon felül. Hiszen ma már a gyors, pontos, költséghatékony, minőségi munka alapvető elvárás, nem is maradhatna talpon olyan ügynökség, mely ezeket nem teljesíti.
Az viszont, hogy ma már elég csak néhány mondatban vázolnom, hogy mit is szeretnék, és Ők elkészítik az IFS arculatának és az igényeinknek megfelelő anyagot, rendezvény forgatókönyvet stb. már talán nem mindennapos. Ez különös figyelmet igényel az ügynökségtől, és csak akkor képesek ilyen szinten dolgozni, ha igényük van arra, hogy mélyebben megismerjék ügyfeleiket, hogy megértsék a mögöttes dolgokat is. Ezért ma már úgy tekintek a Livingstone munkatársaira, mint kollégáimra, amikor egy projekten dolgozunk, felbomlanak a szervezeti határok és vállalatokon felül álló, ugyanakkor szükségszerűen azokkal együtt létező szerveződés jön létre. Ez az a Csapat, melynek feladata a projekt sikeres, tehát megfelelő időben, megfelelő minőségben, megfelelő ráfordítással történő végrehajtása.
Azoknak, akik komolyan gondolják
A Livingstone-t bátran, és nyugodt szívvel ajánlom minden olyan kollégának, aki számára fontos, hogy cégéről igényes formában kommunikáljon, és aki olyan, hosszú távú partnert keres, mely törekszik arra, hogy megértse a cég igényeit, arculatát, lehetőségeit, és ennek alapján javasol és valósít meg ötleteket. A Livingstone kreativitása nem önmagáért létező, hanem az igények, a lehetőségek, és a megtérülés által vezérelt, és ezeket a legmesszebbmenőkig kielégítő."
Halász Gábor
marketing és PR menedzser
IFS Hungary Kft.